خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی خبر داد:

ارسال ۴ هزار اثر به جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۴۵۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: چهار هزار اثر از زمان اعلام فراخوان هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی که به میزبانی قزوین در حال برگزاری است، به دبیرخانه این رخداد فرهنگی-هنری ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: افرادی که تاکنون موفق به ارسال آثار خود به این جشنواره نشده اند نیز تا پانزدهم دی ماه ۹۹ برای این کار فرصت دارند.

او افزود: هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی با تکیه‌ بر تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با محوریت فرهنگ منور رضوی برگزار می‌شود.

اسماعیلی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوعات اجتماعی، ارزش‌های اخلاقی، حاکمیتی و زیارت امام رضا (ع) در قالب‌های مختلف شامل عکس، عکس نوشته، ویدئو و پادکست در بخش مردمی و موشن گرافیک و اینفوگرافی، فیلم کوتاه و نماهنگ (کلیپ)، در بخش حرفه ای برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: تولیدکنندگان محتوا، آثار خود را دریکی از نرم‌افزارهای شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها مانند آپارات، روبیکا، چارخونه، پروفایل، آخرین خبر، تماشا، نماشا، شنوتو با هشتگ #امام رضا و #امام رئوف منتشر شده، ارسال کنند.

او افزود: اختتامیه جشنواره در ایام دهه مبارک فجر در قزوین برگزار خواهد شد و در آن نفرات برتر معرفی و از آنان تقدیر می‌شود.

رئیس هشتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی یادآور شد: در بخش عمومی به ۳۰ اثر برگزیده هر کدام ۱۰ میلیون ریال پرداخت می شود و  همچنین در بخش حرفه ای نیز به نفر اول ۱۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۸۰ میلیون ریال و نفر سوم ۶۰ میلیون ریال هدیه نقدی پرداخت می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز