خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان مطرح کرد:

هشدار به کشاورزان زنجانی/ استقرار سرما و بارش برف و باران در راه است

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۴۸۴

کارشناس هواشناسی استان زنجان، ضمن هشدار به کشاورزان نسبت به سرمای هوا گفت: هوای سرد همچنان طی روز‌های آینده در استان زنجان مستقر است.

به گزارش ایلنا، سلطانی کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: از امروز جمعه به تدریج سامانه بارشی‌فعالی وارد استان شده و از اواخر وقت شاهد بارش باران و وزش باد در استان خواهیم بود.

سلطانی افزود : در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش‌ها به شکل برف با احتمال کولاک خواهد بود.

وی ادامه داد: عمده بارش‌ها طی روز شنبه و در نیمه جنوبی استان و در حد قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود.

سلطانی گفت: هوای سرد همچنان طی روز‌های آینده در استان مستقر خواهد بود.

وی تصریح کرد: کشاورزان عزیز نسبت به جمع آوری سیب زمینی و چغندر قند و انتقال به انبارها محافظت از گلخانه ها، تاسیسات کشاورزی، انبارها و تجهیزات آبیاری و... استفاده از ضد یخ در رادیاتور ماشین آلات کشاورزی اقدام کنند.

جهاد کشاورزی استان زنجان نیز از کشاورزان خواست با توجه به فعالیت سامانه بارشی از جمعه شب تا بعد از ظهر روز یکشنبه و عمده فعالیت سیستم در روز شنبه و در نیمه جنوبی استان و پیش بینی بارش باران، در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف با احتمال کولاک برف و وقوع مه، نسبت به جمع آوری سیب زمینی و چغندر قند وانتقال به انبارها اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز