خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت داورزن خبر داد:

وضعیت قرمز کرونایی در داورزن خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۸۱۹

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن گفت: در پی کاهش حساسیت‌ها، عادی تلقی شدن ویروس کرونا و عدم رعایت بهداشت فردی و جمعی، تعداد مبتلایان به کرونا در داورزن افزایش یافته است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، خسروجردی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان گفت: با توجه به روند افزایشی ویروس کرونا، وضعیت شهرستان داورزن همچون بسیاری از مناطق کشور حاد و بحرانی شده که لازمه کاهش شیب ابتلا به این ویروس، اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونای شهرستان با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم است. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان داورزن اظهار داشت: هم اینک وضعیت این شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز است و از اول آذرماه عمده محدودیت‌ها در حوزه تردد وسایل نقلیه و فعالیت مشاغل اعمال می شود و چنانچه در وضعیت شهرستان تغییر ایجاد شود، محدودیت ها نیز با توجه به وضعیت بیماری، تغییر خواهد کرد. 

خسروجردی تصریح کرد: شهرستان داورزن به عنوان میقات الرضا (ع) و دروازه ورودی خطه خورشید است؛ لذا برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تدابیر لازم اتخاذ شده و نیز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ستادهای فرعی در شهر و روستاهای داورزن با محوریت مرکز بهداشت و درمان، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت روستایی، فعال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز