خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان اردبیل:

نانوایی‌ها ملزم به رعایت ساعت پخت هستند

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۲۴

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: بازرسان بر کیفیت نان، موازین بهداشتی و ساعت کار نانوایان نظارت دارند.

به گزارش ایلنا، رامین صادقی در بازدید سر زده از نانوایی‌های فعال در سطح اردبیل عنوان کرد: در پی گزارشات واصله به سامانه ارتباطی 124 سازمان و انتقاد از کیفیت پایین نان در استان و ضرورت سامان دادن به آن را ، اولویت مهم بازرسان عنوان کرد.

وی از استمرار کار بازرسی‌ها برای بهبود کیفیت نان خبر داد و گفت : نانوایی‌های بربری پز ، سنگک و فطیر از ساعت ۶ صبح باید پخت نان را آغاز کنند و در هشداری جدی به نانوایی ها ، افزود: در صورت بی توجهی به مقررات خواسته شده از جمله ساعت پخت، کیفیت و چگونگی خدمات از سوی نانوایی ها ، ضمن برخورد قانونی قطع سهمیه خواهند شد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه نان قوت غالب مردم است و باید بیش از گذشته در زمینه کیفیت و کمیت نان و تولید محصولی مرغوب و مناسب برای مردم دغدغه داشته باشیم و در این راستا بازرسین سازمان صنعت ، معدن و تجارت  واتحادیه بر عملکرد و کیفیت نان نانوایان نظارت جدی دارند.

وی در ادامه  با تأکید بر تشدید نظارت بر کیفیت و ساعت کاری نانوایان در سطح استان اردبیل  گفت: بازرسان بر کیفیت نان، موازین بهداشتی و ساعت کار نانوایان نظارت دارند و این بازرسی‌ها بدون اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی انجام می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه بازرسی از نانوایی‌ها به صورت روزانه و ناگهانی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: در صورت عدم پخت نانوایی‌ها در ساعت مقرر که در نانوایی ها نیز در محل دید عموم  نصب شده با آنها برخورد می‌شود ، زیرا عدم رعایت ساعات کار اعلام شده به نانوایی‌ها تخلف محسوب می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از  عرضه نان بی کیفیت ، فروش آرد ، عدم رعایت ساعت پخت ، کم فروشی و ... در نانوایی ها را از طریق شماره تلفن 124 اداره مشارکت های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان های تابعه اطلاع دهند تا بازرسین سازمان در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز