خبرگزاری کار ایران

پس از بازگشت پیکرها به ایران؛

پیکر 4 عضو خانواده سردشتی تشییع و خاکسپاری شد/ آرتین ۱۵ ماهه برنگشت

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۱۵۲

پیکر اعضای یک خانواده سردشتی که در کانال مانش فرانسه غرق شده بودند، پس از برگردانده شدن به کشور تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان سردشت گفت: پیکر چهار نفر از اعضای این خانواده دیروز به شهرستان سردشت برگردانده شد که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده آنها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در آرامستان سردشت به خاک سپرده شد.

اقصی نخشی پور افزود: پیکر اعضای این خانواده پس از ۱۰ روز تلاش با همکاری وزارت امورخارجه و پیگیری استاندار آذربایجان غربی و نماینده مردم شهرستان های سردشت و پیرانشهر در مجلس به شهرستان سردشت بازگردانده شدند.

نخشی پور، از پیگیری همه مسئولانی که تلاش کردند تا پیکر این خانواده سردشتی به ایران و زادگاهشان برگردانده شود قدردانی کرد.

پنج نفر از اعضای یک خانواده سردشتی به نام‌های رسول ایران نژاد ( پدر خانواده) ، شیوا رسول پناهی ( مادر ) به همراه سه فرزندشان آنیتا، آرمین و آرتین ۱۵ ماهه اوایل آبان ماه در یک قایق بادبانی درکانال مانش فرانسه عازم انگلستان بودند که قایق آنها دچار حادثه شد و این پنج نفر به همراه دو تن دیگر از اهالی سردشت غرق می ‌شود اما تنها اجساد ۴ تن از اعضای خانواده سردشتی در آب خروشان کانال مانش پیدا شد و هنوز از اجساد آرتین ۱۵ ماهه و دو شهروند دیگر سردشتی اطلاعی در دست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز