خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردبیل خبر داد:

ایجاد بخش جدید در بیمارستان فاطمی اردبیل برای پذیرش مبتلایان به کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۸۹

فرماندار شهرستان اردبیل وضعیت شیوع بیماری کرونا در اردبیل را حاد و بحرانی عنوان کرد و از ایجاد بخش جدید در بیمارستان فاطمی اردبیل برای پذیرش مبتلایان به کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود امامی یگانه در برنامه تلوزیونی رادیویی اردبیل، وضعیت شهرستان اردبیل را در خصوص شیوع بیماری کرونا بحرانی عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا و همچنین افزایش موارد بستری علاوه بر بیمارستان امام خمینی(ره) ، بیمارستان امام رضا(ع) و بیمارستان سبلان، بخش جدیدی در بیمارستان فاطمی نیز برای بستری مبتلایان به کرونا ایجاد شد.

او  با بیان اینکه آمار موارد فوتی ناشی از کرونا در سطح شهرستان حدود سه الی چهار نفر در روز است، افزود: با توجه به اینکه وضعیت اردبیل در حال حاضر حاد و بحرانی است لذا در این راستا طرح جدید مبنی بر فعالیت برخی مشاغل تا ساعت 18 با جدیت در حال اجرا و بازرسی است.

فرماندار شهرستان اردبیل در بیان جزئیات این طرح اذعان کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، مقرر شد در مراکز استان ها و شهرهای پر جمعیت از تاریخ 20 آبان تا 20 آذر به مدت یک ماه مشاغل غیرضروری روزانه تا ساعت 18 فعالیت کنند و مشاغل ضروری از ساعت 18 به بعد نیز به فعالیت خود ادامه دهند.

امامی یگانه ادامه داد: در راستای اجرای این طرح جلسات متعددی با روسای صنوف، دستگاه های دولتی و خصوصی و مرکز بهداشت و سایر نهادهای مرتبط با این امر برگزار شده و قرار است با جدیت تمام این طرح جدید جهت مقابله با بیماری کرونا اجرا شود.

او با بیان اینکه مراکز صنفی متخلف پلمب خواهند شد، عنوان کرد: مقرر شده کلیه پاساژها و بازارهای مسقف روزانه تا ساعت 18 مجاز به فعالیت باشند و کلیه مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، کتابخانه ها و آموزشگاه ها، استخرها و اماکنی از این دست، تعطیل باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل با تاکید بر اینکه مردم برای کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوند، عنوان کرد: لازم است عموم مردم فقط برای کارهای ضروری از منزل خارج شوند و توصیه می شود افراد بالای 60 سال حتی برای خرید هم از منزل خارج نشوند و نیازهای آنان توسط اقوام و آشنایان حل شود.

امامی یگانه گفت: ابلاغیه ای مبنی بر فعالیت در قالب طرح جدید به کسبه ارائه خواهد شد تا بهتر در جریان جزئیات این طرح قرار گیرند و همچنین در سطح شهر نیز با نصب بنر و پوستر اطلاع رسانی ها انجام شده و کسبه با تشخیص خود حتی قبل از دریافت ابلاغیه جهت حفظ جان عموم مردم از بیماری کرونا، اقدام به رعایت طرح جدید کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز