خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

برگزاری مجازی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۵۵

مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی آذربایجان شرقی ازلغو برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: این دوره از نمایشگاه از 22 لغایت 28 آذرماه سال جاری به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

سعید غریب خواجه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا،در تشریح این خبر اظهار داشت:به علت شیوع گسترده ویروس کرونا در استان آذربایجان شرقی و پیروی از دستورات ستاد مقابله با کرونا، برگزاری حضوری هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی منتفی شده و با عنایت به فراهم نمود زیرساخت‌های لازم، نمایشگاه رینوتکس از تاریخ 22 لغایت 28 آذرماه سال جاری بصورت مجازی در زون تخصصی ، غرفه‌ها و رویدادهای جانبی آن برگزار خواهد شد.

 او افزود : از ابتدای شروع به کار دبیرخانه نمایشگاه هشتم ؛ پیش بینی های لازم بر برگزاری غیرحضوری نمایشگاه انجام گرفته و زیر ساخت های نمایشگاه در بستر مجازی را فراهم نمودیم.

او  ادامه داد: در طی 2 ماه گذشته تمام تلاش دبیرخانه برای برگزاری حضوری نمایشگاه انجام گرفت ولی متاسفانه شیوع بیماری کرونا اجازه برگزاری را به دبیرخانه نمی دهد.

غریب خواجه گفت: با توجه به شرایط موجود و اهمیت سلامت فناوران ،کادر اجرایی و بازدید کنندگان ؛ ما را مجبور کرد تا به سمت برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی برویم.

او  افزود: به منظور فراهم کردن انتقال ثبت نام کنندگان فیزیکی به نمایشگاه مجاری و فراهم نمودن امکانات جدید ، این نمایشگاه با یک ماه تاخیر نسبت به نمایشگاه حضوری از 22 تا 28 آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

او  توضیح داد: با عنایت به اولین تجربه برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی و همچنین مزیت های برگزاری این رویداد فناورانه به شکل غیر حضوری و کاهش ترددها و هزینه های مربوط ؛ امیدوارم فناوران و شرکت های دانش بنیان و سایر مخاطبان از این نمایشگاه استقبال نموده و ایده ها، اختراعات و فناوری های خویش عرضه نمایند.

غریب خواجه اضافه نمود در کنار نمایشگاه، رویدادهای جانبی نیز به صورت مجازی و وبینار با شرکت متخصصان و مدرسان حوزه فناوری و نوآوری برگزار می شود.

همچنین اظهار داشت که همانند سنوات قبل جشنواره ربع رشیدی نیز برگزار و فناوران برتر از میان شرکت‌کنندگان برگزیده و معرفی خواهند شد.

یکی از مزیت های نمایشگاه مجازی این است که بعد از اتمام رویداد ، فناوری ها و طرح های شرکت کننده در طول سال حذف نشده و در دید و منظر علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 همه ساله نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری برگزار می گردد،که امسال در 20 زون تخصصی و در چهار بخش شامل ایده های فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و دانش بنیان و نیازمندی های فناورانه از تاریخ 22 لغایت 28 آذرماه ماه سال جاری بدلیل شرایط ویژه کرونایی، به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز