خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف 33 هزارو 425 متر مربع از اراضی دولتی در برخی شهرستان‌های رشت

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۰۲۰

دو هزارو 325متر مربع از حریم پهنه آببندان واقع در آستانه‌اشرفیه و همچنین 31 هزارو 100مترمربع حریم انهار طبیعی و رودخانه ها، واقع در شهرستانهای رودسر و املش رفع تصرف و آزادسازی شد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه و به نقل از مدیریت اداره منابع آب شهرستان آستانه اشرفیه، با توجه به اهمیت و ضرورت صیانت از منابع آبی و همچنین به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی (حرایم کانالها، بستر رودخانه ها و آببندانها)، این امور با شناسایی 1 مورد از تصرف یک پهنه آببندان واقع در بخش کیاشهر- کوی امام از توابع شهرستان آستانه‌اشرفیه، نسبت به رفع تصرف و آزاد سازی اراضی بستر و حریم آببندان مذکور به مساحت حدود 2 هزار و 325 متر مربع اقدام کرده است.

در گزارشی دیگر به نقل از مدیریت منابع آب شهرستانهای رودسر و املش؛ در راستای حفظ حقوق‌بیت‌المال و آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها، انهار و کانالها، با شناسایی حریم رودخانه های کیارود، جیرجوب، پلرود، آچی رود و شلمانرود توابع شهرستانهای رودسر و املش به مقدار 31 هزار 100 متر مربع که از این مقدار، حدود 26 هزار و 500 متر مربع طی حکم قضایی و حدود 4 هزار و 600 متر مربع با تعامل و صدور اخطاریه به متصرفین، موفق به آزادسازی زمینهای مذکورشده است.

موارد آزاد سازی 31 هزارو 100 متر مربع از حرایم دولتی در شهرستانهای رودسر و املش شامل زمین هایی بود که توسط 20 متصرف بصورت تجاری، مسکونی، باغی و تفریحی مورد استفاده غیرقانونی قرار گرفته شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز