خبرگزاری کار ایران

شهاب خبر داد:

جذب 33 آتش نشان در شهرداری های استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۸۳۷

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: با برگزاری آزمون مشاغل آتش نشانان شهرداری‌های استان ۳۳ نفر در سال ۹۹ جذب شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، راضیه شهاب تصریح کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۵۱ نفر در قالب استخدام کارمندی و قرارداد کارگری در شهرداری های استان مشغول به کار هستند که با افزودن نیروهای شرکتی، این رقم به بیش از ۳۲۰۰ نفر می رسد.

او اظهار داشت: با توجه به بازنشستگی و قطع ارتباط کاری تقریبی ۵۰۰ نفر در طول دوره دولت یازدهم و همچنین افزایش وظایف و مسئولیت های شهرداریها و تطویل فرآیند جذب و بکارگیری نیروی انسانی، شهرداری های استان را غالبا با کمبود ۲۰ درصدی نیروهای انسانی کارشناسی مواجه کرده است.

شهاب بیان کرد: در بحث توزیع عوارض و اعتبار های مالیات ارزش افزوده به شهرداری ها، نیاز است تا به بحث گستردگی و پهناوری استان نیز توجه شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان یادآور شد: توزیع اعتبار عوارض و مالیات ارزش افزوده به شهرداری ها توسط سازمان امور مالیاتی در قالب یک برنامه‌مشخص و با زمانبندی منظم انجام شود.

وی ضمن اشاره به اینکه رعایت انضباط مالی و حد نصاب ها در انجام معاملات توسط شهرداری ها در دستورکار باشد، خاطرنشان ساخت: پلاک کوبی اموال و راه اندازی هیات عالی سرمایه گذاری به منظور واگذاری پروژه های مدیریت امور شهری به سرمایه گذاران و استفاده بهینه از این ظرفیت برای توسعه شهری مورد توجه شهرداران باشد.

شهاب گفت: شهرداران پرداخت حق الزحمه و حقوق پرسنل را در اولویت قرار داده و در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز