خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری ویژه کاشان خبر داد:

کاشان ؛جزء شهرستان‌های اول کشور در تعداد بستری و تست‌های مثبت کرونا /اعمال محدودیت تردد در شهر

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۲۸۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان گفت: وضعیت بیماری کرونا در شهرستان کاشان وخیم و بسیار نگران کننده است و در تعداد بستری و تست های مثبت کرونا جزء شهرستان های اول کشور است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباسعلی قپانی پور بیان کرد: بایست از تجربیات اسفند ماه و فروردین ماه استفاده کنیم و یک دل، هماهنگ و مصمم با اجرای دقیق محدودیت ها برای گروه شغلی 2و3و4 قدری ویروس کرونا را درشهرستان مهار کنیم.

او اظهار داشت: مشاهدات میدانی حاکی از آن است که برخی از شهروندان متاسفانه به مرز بی تفاوتی رسیده‌اند و دستورالعمل ها را رعایت نمی کنند و این بسیار نگران کننده است چرا که ویروس کرونا با کسی شوخی و تعارف ندارد.

قپانی پور بیان کرد: نتیجه عدم رعایت دستورالعمل ها در تعداد بیماران در بیمارستان، منازل و فوتی های روزانه آرامستان گلابچی کاشان کاملا مشهود است. همه باید به پروتکل ها پای بند باشیم و احترام بگداریم تا جان خود و عزیزان و همشریان حفظ شود.

او تصریح کرد: از اوضاع معیشتی مردم اطلاع کامل داریم و لیکن اکنون در این شهرستان، وضعیت بیماری کرونا اسفناک است و همانگونه که بایست پاسخگوی معیشت باشیم در صیانت از جان آنها نیز وظایف سنگین تری داریم.

معاون فرمانداری کاشان یادآور شد: در آغازین روزهای درگیری شهرستان با بیماری کرونا با وجود اینکه دستورالعمل ها منشا شهرستانی داشت ما با قوت عمل کردیم و نتیجه گرفتیم و اکنون پشتوانه ملی اجرای محدودیت ها مشاغل ضروری برای شهروندان و مسئولان یک فرصت طلایی است که باید با عزم عمومی و محکم از آن به نحو مطلوب برای بهبود وضعیت شهرستان استفاده کنیم.

قپانی پور اظهار داشت: همیشه برای برخی بهانه هایی وجود دارد اما از روز یکشنبه اطلاع رسانی عمومی از طریق صدا و سیما، رادیو و رسانه های محلی انجام و همزمان کیفیت اجرای محدودیت های مشاغل غیر ضروری به ادارات نیز ابلاغ شده است از این رو به مدت یک هفته محدویدت ها اجرا و دستگاه های مرتبط بر آن نظارت می کنند.

او همکاری عموم شهروندان و کسبه را خواستار شد و تاکید کرد: چنانچه محدودیت ها با دقت رعایت نشود علاوه بر تمدید بازه زمانی، اوضاع رو به وخامت بیشتر خواهد گذاشت و با شیوع بیش از پیش این بیماری شاهد روزهای بدتری خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز