خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا مطرح شد؛

گلایه معاون استاندار سمنان از برگزاری مراسم 13 آبان در یکی از شهرستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۰۹۲

معاون سیاسی استاندار سمنان گفت: مراسم ۱۳ آبان به صورت جامع در کل کشور لغو اعلام شد اما شاهد بودیم که در یکی از شهرستان های استان در مکانی بسته این مراسم برگزار شد که بسیار جای تاسف دارد و برخورد با متخلفین و ارجاع پرونده به هیات تخلفات اداری انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حبیب الله خجسته‌ پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز چهارشنبه ۱۴ آبان در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان با بیان اینکه پروتکل ها و محدودیت ها صرفا به منظور اعلام و تزئینی نیست، تاکید کرد: دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی پس از اعلام، باید به صورت جدی و ویژه در سطح جامعه اعمال شود و قطعا این موارد برای حفظ سلامت تمامی مردم و افراد جامعه است و سلامت افراد جامعه بر هر امری از قبیل اجتماعات، جلسات، تجمع ها، برنامه ها و مراسم ها، ارجعیت داشته و در اولویت است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی و مسئولان استان به عنوان الگو و سرمشق افراد جامعه، باید نمونه مطلوب رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی باشند، افزود: امروز برنامه ای مهمتر از حفظ سلامت مردم نیست و دستگاه های اجرایی اگر برنامه ای مهمتر از حفظ سلامت مردم دارند، نسبت به برگزاری آن اقدام کنید که قطعا و یقینا اینگونه نخواهد بود.

خجسته پور در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: به دلیل شیوع کرونا جلسات به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار می شود که نیاز است تا فرهنگ استفاده از جلسات ویدئو کنفرانسی در تمامی دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر این مهم که حفظ سلامت تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان باید مورد توجه باشد، گفت: پاکبانان تمامی شهرها باید از ماسک برای جلوگیری از شیوع بیماری و انتقال بیماری و همچنین مبتلا نشدن به این ویروس، استفاده کنند و شهرداران و مدیران شهری موظف هستند تا با مساعدت خیرین در این حوزه ورود کنند.

خجسته‌پور همچنین در ادامه از برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی انتقاد کرد و اظهار داشت: مراسم درگذشتگان در آرامستان ها از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و امروز فضای باز دلیلی نیست تا جمعیت زیادی در کنار یکدیگر قرار گیرند و مردم عزیز و شریف استان به این مهم توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز