خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز ملی مازندران صورت گرفت؛

تبریک رئیس شورای شهر سمنان به اهالی مازندران/ پیشنهاد نامگذاری نقطه ای از شهر ساری به نام سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۰۸۵

رئیس شورای شهر سمنان گفت: سمنان بیش از نیم قرن است که در مرکز بازار قدیمی و در تقاطع خیابان های امام خمینی(ره) و آیت الله طالقانی چهارراهی بنام «مازندران» دارد و از شورای شهر ساری خواستار نامگذاری نقطه ای به نام «سمنان» در شهر زیبای ساری را داریم.

به گزارش ایلنا از سمنان، رئیس شورای شهر سمنان گفت: روز چهاردهم آبان ماه که به دلیل ایجاد نخستین حکومت مستقل علویان در چنین روزی نام ملی مازندران بر آن گذاشتند را به مردم متعد و شجاع این استان به ویژه به مازنی زبان ها و هموطنان مازندارنی که ساکن شهر سمنان هستند و باعث خرسندی هستند تبریک می‌گوییم. 

سید مسعود سیادتی به مناسبت روز ملی مازندران گفت: همراهی، همفکری و حمایت این مردم سخاوتمند در خصوص انتقال آب دریای مازندران و همچنین تلاش  برای گسترش و رونق اقتصادی سمنان که بی شک باعث سودآوری برای مردم هر دو استان می باشد را از مردم مازندران به ویژه مازندرانی های ساکن سمنان خواستاریم.
سیادتی خاطر نشان کرد: بنا بر پیشنیه تاریخی مازندران اهالی این خطه به تعهد پذیری، مسئولیت و شجاعت شهرت دارند و حضور موثر مردم این منطقه در جریان اداری و اقتصادی شهر سمنان و تعامل خوب مردم، نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی دو استان با یکدیگر نشان از این موضوع دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز