خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان از وزارت نیرو خواستار شد ؛

گشایش سریع گر‌ه‌های طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۲۴۰

استاندار سمنان با اشاره به مشکلات تامین آب در شهرستانهای شاهرود و دامغان گفت : عموما پروژه‌های مشترک‌ ما با استان‌های همجوار با چالش مواجه هستند.

به گزارش ایلنا از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آیین افتتاح طرح آبرسانی پایدار به شهرستان سرخه که عصر دوشنبه ۱۲ آبان ماه با حضور وزیر نیرو در سرخه برگزار شد گفت : با تجلیل از انجام سریع و اقدام با کیفیت وزارت نیرو در به ثمر رساندن ۱۱ ماهه  این پروژه گفت : استان سمنان به دلیل بضاعت خوب در توسعه کشور محکوم به رشد بوده و این در حالی است که این استان دارای اراضی بلامعارض وسیع ، آفتاب فراوان و معادن و ظرفیت های بسیار خوب و ارزشمند نیز هستند.

آشناگر همجواری سمنان با ۸ استان کشور از جمله پایتخت را یکی از ظرفیت های مهم استان دانست و گفت : اگر محدودیت های استان حل نشود توسعه در این استان با مشکل جدی مواجه خواهد شد و لذا باید همه دستگاه ها و مسئولان تلاش کنند تا آب مورد نیاز این استان تامین شود.

آشناگر با انتقاد از طولانی شدن پروژه انتقال آب گرمسار خواستار تسریع در انجام این پروژه و نیز انجام تعهدات وزارت نیرو در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار شد.

استاندار سمنان گفت : استان سمنان در صورت مساعدت وزارت نیرو و سایر وزارتخانه ها می تواند نقش موثری در ایجاد اشتغال برای کل کشور داشته باشد.

استاندار سمنان اضافه کرد: انجام طرح انتقال آب از دریای خزر با توان وزارت نیرو و شخص وزیر قابل انجام است و مردم استان خواستار گشایش در انجام این ابر پروژه هستند.

استاندر سمنان همچنین با اشاره به انجام پروژه آبرسانی به شاهرود از چشمه سارهای قطری گفت :به  رغم انجام بخش اعظمی از این پروژه اما متاسفانه به دلیل یک حکم قضایی اتمام این پروژه با مشکل مواجه شده که امیدواریم هر چه سریع تر این مشکل برطرف شود.

استاندار سمنان نیاز به تامین و تقویت برق در معادن استان را از ضروریات توسعه استان و از مطالبات مردم استان عنوان کرد و خواستار انجام هر چه سریع تر این مطالبه ی عمومی مردم استان سمنان شد.‌

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز