خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا مطرح شد؛

محدودیت‌های جدید در سه شهرستان خراسان جنوبی/ انتقاد معاون استاندار از اعضای ستاد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۸۷

با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا از روز چهارشنبه به مدت ۱۰ روز محدودیت‌های تازه‌ای در سه شهرستان بیرجند، طبس و قاینات اعمال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا امروز بعد از دو هفته وقفه در غیاب برخی از اعضا برگزار شد.

حسینی معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار که ریاست جلسه امروز را برعهده داشت با انتقاد از غیبت  برخی از اعضا گفت: در بحث مدیریت کرونا باید یک هم افزایی بین مدیران در بحث مدیریت کرونا انجام شود تا بتوانیم افکار عمومی جامعه را مدیریت کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار با بیان اینکه اولویت همه ما سلامت مردم است، افزود: مسئولان باید از رفع تکلیف خارج شوند و مشکلات و مسائل را شفاف سازی کنند .

 حسینی از اداره صمت استان خواست تا نظارت بیشتر و جدی‌تری بر اصناف داشته باشند تا دستورالعمل های بهداشتی به درستی در فروشگاه ها و..  رعایت شود .

 معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری‌همچنین از سایر ادارات استان‌خواست از برگزاری جلسات غیرضروری در استان جلوگیری کنند و جلسات بیش از ۱۵ نفر برگزار نشود.

حسینی با اشاره به  اعلام محدودیت‌های جدید ستاد ملی کرونا در سه شهرستان بیرجند، طبس و قاینات، از روز چهارشنبه ۱۴ آبان به مدت ۱۰ روز گفت: این محدودیت‌ها در رده‌های شغلی دو، سه و چهار خواهد بود.

دبیر ستاد استانی بیماری کرونا گفت: طبق این مصوبه، برگزاری مراسم، همایش‌ها، فعالیت قهوه خانه‌ها ، کافی شاپ ها و چایخانه ها نیز ممنوع است.

دکتر دهقانی افزود: برخی فروشگاه ها شامل رده های شغلی دو از جمله پاساژها، مراکز خرید، مراکز تمرین و مسابقات ورزشی، قنادی ها، آبمیوه فروشی‌ها، مراکز تهیه و طبخ غذا ، بنگاه‌های خرید و فروش خودرو، فروشگاه های لوازم خانگی، تزیینات داخلی ساختمان، عکاسی‌ها، مشاورین املاک، فرش فروشی ها، فروشگاه‌های کیف‌وکفش، خیاطی‌ها،خراطی‌ها، مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی‌نیز شامل محدودیت‌های جدید می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز