خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل:

مراقب افراد سود‌جو با وعده کارت طلایی و هوشمند باشید

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۵۶

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی مراقب افراد سود جو با وعده کارت طلایی و هوشمند باشند.

به گزارش ایلنا، سعید بشرخواه عنوان کرد: افراد فرصت طلب و سودجو با استفاده از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری در قالب نمایندگان شرکت‌های بیمه ای و یا با عنوان پرسنل سازمان تأمین اجتماعی پس از دسترسی به برخی اطلاعات افراد از قبیل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نشانی و شماره تلفن و یا شعبه محل بیمه پردازی آن‌ها، اقدام به تقاضای وجه در قبال خدماتی از قبیل ارائه کارت هوشمند درمان، کارت طلایی، کارت تخفیف، کارت سلامت، بیمه تکمیلی و... از بیمه شدگان، بازنشستگان و افراد تبعی آن‌ها می کنند.

وی ادامه داد: کلاهبرداران در صورت عدم رسیدن به نتیجه دلخواه خود موضوع را با تهدید به قطع بیمه و یا قطع مستمری آنها ادامه می دهند و از این طریق اخاذی می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد : اینگونه تقاضاها به طور قطع در راستای انجام کلاهبرداری صورت می گیرد و ارتباطی با سازمان تامین اجتماعی ندارد و متاسفانه در برخی از موارد مشاهده می شود بازنشستگان و بیمه شدگان هشدار های این سازمان را نادیده گرفته و در دام کلاهبرداران می افتند.

سعید بشرخواه بابیان اینکه عدم نیاز به تمدید اعتبار دفترچه‌های درمانی و یا حذف کامل دفترچه‌های کاغذی این سازمان منجر به دریافت وجه از بیمه شدگان و بازنشستگان به منظور ارائه کارت نخواهد شد، گفت: از بیمه شدگان و مستمری بگیران و افراد تحت پوشش آنها درخواست داریم فقط به خاطر مشاهده برخی اطلاعات و یا ظواهر موجه کلاهبردان، فریب آنها را نخورند در صورت مشاهده مواردی کلاهبرداری یا هر نوع درخواست مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس، مراجع قضایی و یا به شعب سازمان تامین اجتماعی در سطح استان اردبیل اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز