خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر شیراز خبر داد؛

تقسیط حق انشعاب فاضلاب در مناطق کم برخوردار شیراز/ بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهر صدرا تا پایان پاییز امسال

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۸۷۷

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز، با اعلام تقسیط حق انشعاب فاضلاب در مناطق کم برخوردار شیراز، از بهره‌برداری از تصفیه‌خانه شهر صدرا تا پایان پاییز امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای شهر شیراز، علی ناصری در یکصد و پنجاهمین جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری این شورا با اشاره به عدم توانایی برخی شهروندان در مناطق کم برخوردار جهت پرداخت حق انشعاب فاضلاب و لزوم تسریع در تکمیل رینگ شبکه فاضلاب شهری کلان شهر شیراز گفت: با توجه به توان کم مالی شهروندان در مناطق کم برخوردار شهر شیراز و به منظور رفاه حال مردم، هزینه حق انشعاب فاضلاب با در نظر گرفتن قوانین و مقررات جاری به صورت اقساط از مشترکان دریافت خواهد شد.

این عضو شورای شهر شیراز با بیان این مطلب که برخی شهروندان نسبت به پرداخت هزینه حق انشعاب فاضلاب در مضیقه هستند، افزود:برای تسهیل و همکاری با مشترکان مناطق کم برخوردار نواحی ۲، ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹  و ۱۱ هزینه‌های حق انشعاب فاضلاب این مناطق در اقساط ۳۶ ماهه دریافت خواهد شد.

ناصری در ادامه با اشاره به اینکه تکمیل رینگ شبکه فاضلاب شهری و ساخت تصفیه خانه های فاضلاب یکی از اصلی ترین نیازهای جوامع شهری در جهت مدیریت منابع آب، حفظ محیط زیست و ارتقای سلامت شهروندان است، تصریح کرد: تصفیه خانه شماره ۲ شرق شهر صدرا حداکثر تا پایان آذرماه سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز