خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد:

آغاز واردات کالا از مرز شیخ صله ثلاث باباجانی

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۸۲

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: واردات کالا از مرز شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی به صورت رسمی و با استفاده از کارت الکترونیکی مرزنشینان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شکری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی ضمن اعلام این خبر گفت: امروز  شاهد آغاز واردات کالا از مرز شیخ‌صله برای مرزنشینان هستیم که به صورت قانونی فرآیند وارادت انجام می‌شود.

وی افزود: این کالاها اقلامی را شامل می‌شود که با توجه به ضوابطی که اخیراً از طریق مبادلات مرزی ابلاغ شده در مرز شیخ صله نگهداری، انبار و طی مراحل قانونی ترخیص خواهد شد .

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: فعالان تجاری در زمینه واردات در سامانه تجارت آسان در قسمت کولبری ثبت نام کنند و انتظار و توقع ما این است که در این زمینه همکاری لازم داشته باشند تا بتوانیم با کمک مرزنشینان فعالیت در این بازارچه را تداوم و رونق دهیم.

شکری تصریح کرد: ۷ هزار و ۵۰۰ کارت دارنده کارت فعال در شهرستان می‌توانند از مزایای واردات استفاده کنند.

 فرماندار ثلاث باباجانی اظهار کرد : تمام مقدمات لازم برای واردات کالا فراهم شده و گمرک و مرزبانی پای کار هستند و تاکید می‌کنم که تمام کسانی که در این زمینه فعالیت دارند می‌توانند اقدام به واردات براساس لیست کالاهای های مجاز اعلامی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز