خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری خوزستان تشریح کرد:

آخرین وضعیت پرونده درگیری دختر آبادانی/ اقدام نگهبان شهرک ناشایست بود/ رسیدگی ویژه به حادثه

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۰۷۱

رئیس کل دادگستری استان خوزستان ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده درگیری و ضرب و شتم دختر آبادانی گفت: اقدامات قضایی و قانونی برای ضاربان این دختر صورت گرفته و مامور نگهبانی هم با صدور قرار قانونی بازداشت شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت به منزل ایشان می‌رود. این خانم که همراه خود مواد آتش‌زا، و مقداری اسید نیز داشته در ابتدای درگیری با اهالی خانه از تیزبر به عنوان تهدید استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه "برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته و به تازگی اخراج شده و این موضوع نیز از موضوعات درگیری بوده است" ادامه داد: در این درگیری خانم صاحبخانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده که اقدامات قضایی در مورد طرفین صورت گرفته است.

مرادی خاطر نشان کرد: طبق اظهارات این خانم، مسائل دیگری نیز مطرح است که در این باره تحقیقات در حال انجام است. مأمور نگهبانی که در این رابطه اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده است، بازداشت و روانه زندان شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان همچنین گفت: این پرونده به‌صورت ویژه در حال رسیدگی است.

ماجرای این درگیری از آنجا شروع شد که دختری جوان به قصد تسویه حساب شخصی به یکی از منازل واقع در منطقه شرکتی‌نشین بریم مراجعه می‌کند و با اهالی منزل درگیر می شود.

در نهایت با کشیده شدن این اختلافات و درگیری‌ها به بیرون از منزل و تهیه تصاویری از صحنه حادثه‌، خبر به سرعت منتشر و موجب بروز حواشی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز