خبرگزاری کار ایران

تحویل ۳۹۸ قلم لوازم خانگی به خانواده‌های مددجوی قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۸۱۱

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: ۳۹۸ قلم لوازم خانگی در ۶ ماه نخست سال جاری به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تحویل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهرعلی حق گویان با اعلام این خبر اظهار داشت: این تعداد لوازم خانگی با ۲ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال اعتبار تامین شده است که امیدواریم بتواند برخی از مشکلات زندگی مددجویان کمیته امداد استان قزوین را برطرف کند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: تامین لوازم ضروری برای زندگی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد براساس نیاز سنجی و اعلام نیاز این خانواده‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، فرش و بخاری از جمله مهم‌ترین لوازم ضروری بوده که برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تامین شده است.

این مسئول اضافه کرد: این لوازم بیشتر به خانواده‌های سرپرست زن، سالمند و از کار افتاده تعلق می‌گیرند که برای تامین نیازهای خود با مشکل رو به رو هستند و نمی‌توانند اقلام مورد نیاز خود را تامین کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اظهار داشت: تامین لوازم ضروری زندگی یکی از مهم‌ترین وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) به حساب می‌آید که امیدواریم این اقدام در استان قزوین به بهترین شکل ممکن انجام شود.

کمیته امداد امام (ره) استان قزوین به ۶۰ هزار و ۱۷۱ مددجو خدمات ارائه می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز