خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی انجام شد؛

برگزاری جشنواره بزرگ بادبادک‌ها در منطقه حیران آستارا

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۵۱۵

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش «جشنواره بزرگ بادبادک‌ها»  به همت هیات ورزش‌های همگانی گیلان و با مشارکت جامعه ورزشی استان در منطقه حیران آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستارا، صبح امروز با حضور عباس صابر ، فرماندار شهرستان آستارا، علیرضا زهری رئیس هیات ورزش‌های همگانی گیلان، مسئولان ورزشی شهرستان آستارا و جامعه ورزشی استان جشنواره بادبادک‌ها در منطقه زیبای حیران (با شعار حیران نگین گیلان) گیلان برگزار شد.

علیرضا زهری رئیس‌هیات ورزش‌های همگانی گیلان در حاشیه این جشنواره اظهار داشت: یکی از اهداف هیات ورزش‌های‌همگانی گیلان بعد از انتخابات مجمع و برگزیده شدن اینجانب نگاه ویژه به همایش‌ها و مناسبت‌های مختلف در نقاط مختلف استان است.

زهری با بیان اینکه این رویکرد به چند منظور اتخاذ شده است، افزود:مهمترین آنها ،معرفی نقاط مختلف گردشگری و توریستی استان به سراسر کشور و اطلاع رسانی به مسئولان برای حمایت از صنعت توریسم و گردشگری در استان گیلان است.

وی ابراز امیدواری کرد با برگزاری جشنواره ها و مناسبت های مختلف ورزشی می‌توان سهم بسزایی در ارتقا صنعت گردشگری استان ایفا کرد.

زهری افزود: جشنواره بادبادک ها را در هفته تربیت بدنی در منطقه زیبا و مرزی بین استان گیلان و استان اردبیل، حیران انتخاب کردیم که باردیگر ، این منطقه زیبا و سرسبز را به عنوان نگین گیلان معرفی کنیم.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی گیلان با تصریح بر اینکه در آینده هم برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی در نقاط مختلف استان جزو برنامه‌های مهم این هیات است، گفت: هدف، عدم متمرکز شدن بر مرکز استان و اجرای این برنامه در سراسر استان است تا گیلانی‌های عزیز بتوانند در همه شهرستان‌ها از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز