خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اردبیل خبر داد؛

اردبیل جزو استان‌های امن کشور است

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۲۹

فرمانده انتظامی استان اردبیل با شرکت در برنامه تلویزیونی شبکه سبلان به تشریح اقدامات انتظامی استان اردبیل پرداخت و این استان را از استان های امن کشور نامید.

به گزارش ایلنا، سردار هوشنگ حسینی در این برنامه به بیان بخشی از آمار و عملکرد اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی پرداخته و گفت: برابر بررسی های آماری، در خصوص وقوع جعل، 9 درصد کاهش داریم و 81 درصد پرونده ها کشف شده اند.

وی افزود: در خصوص جرائم اقتصادی نیز 5% کاهش داریم و در مبارزه با جرائم اقتصادی و مالی، که از اولویت های ناجا است، 37 فقره لوازم و کالاهای اساسی احتکار شده به ارزش بیش از 95 میلیارد ریال کشف شده است و همچنین در خصوص قاچاق کالا و ارز، در سالجاری 56 درصد افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: در زمینه سرقت از منزل 21 درصد و سرقت از مغازه 9 درصد کاهش در سطح استان داشته ایم.

سردار حسینی با بیان اینکه استان اردبیل جزو استان های امن کشور است، تصریح کرد: 84 درصد از این سرقت ها کشف شده و در این خصوص 11 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته ایم.

وی در خصوص آمار تصادفات رخ داده در استان نیز بیان کرد: کل تصادفات درون شهری و برون شهری رخ داده در سالجازی 47 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته و   مصدومیت ناشی از تصادفات نیز خوشبختانه کاهش 17 درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل در خصوص جرایم سایبری نیز بیان کرد: وقوع جرایم سایبری 27 درصد کاهش داشته و  غالب جرائم این حوزه شامل برداشت اینترنتی غیر مجاز، هتک حیثیت و کلاهبرداری اینترنتی است که در این زمینه نیز 100 درصد جرائم سایبری کشف شده است.

سردار حسینی ادامه داد: وقوع جرم شرارت نسبت به سال قبل 92 درصد افزایش داشته و در این خصوص تعداد 234 نفر اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز