خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت اسکیت فارس مطرح کرد:

ضرورت تحقق پیشیرد پروژه‌های نیمه تمام اسکیت در استان/ تنگنای معیشتی ورزشکاران و مربیان اسکیت فارس در شرایط کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۱۷۸

رئیس هیئت اسکیت فارس با اشاره به اینکه در دوره مدیریت قبل ورزش استان جفای بسیاری به ورزش وهیئت اسکیت استان شد و هیچ گونه کمکی که قابل لمس باشد به هیات اسکیت استان نشد، تصریح کرد: این موضوع باعث تضعیف زیاد هیئت در شهر شیراز و شهرستان‌های استان شد.

به گزارش ایلنا مهرداد خائف با اشاره به تغییری که در دوره جدید مدیریتی در بدنه ورزش استان به وجود آمده است ابراز کرد: از آنجا که مدیر جدید از خود بدنه ورزش استان است و شناخت کافی از هیئت اسکیت استان دارد لذا با جلسات متعددی که برگزار شد امید است بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم.

وی افزود: همچنین در بحث مالی و فضای ورزشی مورد نیاز به ویژه فضای سرپوشیده و تکمیل فضاهای نیمه تمام انتظار است که ورود به موقعی شود و در صورتی که هرچه سریع تر زمینه استاندارد سازی و تکمیل فضاهای ورزشی اسکیت استان اقدام نشود منجر به تخریب و فرسوده شدن فضاهای احداثی نیمه کاره همچون صدرا می شود.

خائف ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی مدیریت جدید ورزش و جوانان استان و تعیین سریع‌تر معاونان در تکمیل پروژه ها به نتیجه برسیم.

رئیس هیئت اسکیت فارس با بیان اینکه از طرفی نیاز است که ما در شهرستان‌های مختلف استان ورزش اسکیت را گسترش بدهیم خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسائل به وجود امده در شهرستان ها مانع پیشبرد اهداف می شود و باعث می شود که نتوانیم آن چنان که باید و شاید در شهرستان‌ها عملکرد مناسبی داشته باشیم.

خائف ادامه داد: به عنوان مثال در برخی از شهرستان ها مدیران اداره ورزش و جوانان به صورت دستوری افراد خاصی را که غالبا سالها به عنوان رئیس هیئت شهرستان ایجاد فضای انحصاری نموده اند را به ما معرفی می‌کنند که صاحب صلاحیت نیستند و گرچه با این روند مخالفت می کنیم  اما در پیشبرد اهداف سنگ اندازی هایی می شود.

به گفته وی در این خصوص نیاز است که مدیریت کلان ورزش استان با حمایت از تغییرات شرایطی را به وجود بیاورند و روندی که مورد نظر ورزشکاران شهرستان ها و شهر شیراز است را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه یک مشکل عمده که همچنان هم وجود دارد شیوع بیماری کرونا است؛ ابراز کرد: این موضوع بر معیشت مربیان و داوران نیز اثرگذار بوده است ودر امد هیئت ها را به صفر و منفی رسانده و از حمایت دولتی هم خبری نیست و همچنین مجمع عمومی هیئت اسکیت استان با ممنوعیت به دلیل وحود شرایط کرونایی ، این مجمع برگزار نشد.

خائف خاطرنشان می کند که وضعیت کرونا بسیار تأثیرگذار بوده است و باعث شده که شرایط مربیان و ورزشکاران سخت شود به ویژه از نظر معاش مربیان ما با مشکل مواجه شده اند که باز هم نیاز به کمک دستگاه های اجرایی، خیرین و مدیریت ورزش استان در این زمینه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز