خبرگزاری کار ایران

هرهفته دوشنبه‌ها انجام می‌شود؛

پخش آنلاین جلسات کمیسیون عمران شورای شهر رشت

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۵۴۶

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت گفت: به منظور ارتباط مستقیم با مردم از این هفته دوشنبه ها ساعت ۱۷ کمیسیون عمران و توسعه شهری شورا به صورت آنلاین پخش خواهد شد تا موضوعات و مصوبات سریعا به دست شهروندان فهیم شهر رشت، فرهیختگان، اهالی رسانه ها و … برسد.

به گزارش ایلنا از رشت،سید امیرحسین علوی، رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت با تاکید به این مهم که شورا صدای مردم است، اظهار داشت: همیشه فاصله زیادی بین شهرداری و مردم است که شاید بخشی از این فاصله در مورد عوارض و هزینه‌های شهری است که این روند باید اصلاح شود.

علوی افزود: امروز نمایندگان شورا، شهردار و تمامی مدیران شهرداری بیشتر از هر زمانی موظفند تا برای مردم زمان بگذارند و اعتماد از دست رفته را در اندک زمان باقی مانده تا پایان سال بازیابی کنند.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای شهر رشت اذعان داشت: در ادامه بحث شفاف سازی و به منظور ارتباط مستقیم با مردم از این هفته دوشنبه ها ساعت ۱۷ کمیسیون عمران و توسعه شهری شورا به صورت آنلاین پخش خواهد شد تا موضوعات و مصوبات سریعا به دست شهروندان فهیم شهر رشت، فرهیختگان، اهالی رسانه ها و … برسد.

وی در پایان اضافه کرد که گزارش کامل کمیسیون‌ عمران، تخلفات، احکام و … هر هفته بر روی پرتال شورای اسلامی شهر رشت در اختیار مردم، اهالی رسانه و … قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز