خبرگزاری کار ایران

افتتاح۴۰ پارک محله‌ای در ابعاد بزرگ و کوچک در سطح تبریز

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۶۸۱

سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: در این دوره شورا هدف ما گسترش پارک‌های محله‌ای بوده‌ و با همراهی شهرداری تبریز، ۴۰ پارک محله‌ای در ابعاد بزرگ و کوچک در سطح شهر به خصوص محلات کم برخوردار افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،کریم صادق‌زاده در این باره اظهار کرد: ۷۰درصد بودجه شهرداری صرف کارهای عمرانی می‌شود و هدف مدیریت شهری، گسترش روز افزون‌ فعالیت‌های عمرانی است.

وی با بیان این‌که هم اکنون توسعه فضای سبز تبریز به استانداردهای لازم نزدیک شده است، افزود: سعی داشته‌ایم از کارهای ویترینی خودداری کنیم و تمرکز و توجه جدی بیشتر در مناطق کم برخوردار باشد.

سخنگوی شورای شهر تبریز در خصوص احداث پارک ستارخان در محل سابق آرامستان ستارخان نیز گفت: ساماندهی گلزار شهدا و احداث پارک ستارخان در حوزه منطقه ۱۰ در فضایی به مساحت سه و نیم هکتار، از جمله این اقدامات است.

به گفته وی، طراحی مسیر سلامت، مسیر دوچرخه سواری، محوطه یادمان شهدا، محوطه گل و گیاه دائمی، فرهنگسرا و کتابخانه، گذر مشاهیر و فضای باز کودکان و آلاچیق از جمله امکانات و ویژگی‌های این پارک خواهد بود.

وی با قدردانی از شهرداری منطقه ۱۰ در رابطه با احداث این پارک، اظهار کرد: شاهد رشد و توسعه روند عمرانی این پارک در ماه‌های گذشته هستیم و امیدواریم تا خرداد سال آینده به بهره برداری برسد.

صادق‌زاده در ادامه با بیان این‌که پروژه مسیرگشایی ملازینال در مراحل پایانی است، گفت: انتظار داریم طی یک ماه آتی این مسیر کاملاً ساماندهی شده و مردم از آن استفاده کنند.

 وی یادآور شد: بر اساس سیاست‌های کلانی ترسیم شده و برنامه‌های راهبردی سیاست گذاری شده، انتظار می‌رود بودجه و درآمد شهر در راستای رفاه هر چه بیشتر شهروندان هزینه شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز