خبرگزاری کار ایران

از سوی پزشکان و کادر درمان استان مطرح شد؛

هشدار وخیم‌تر شدن اوضاع کرونا در کرمان/ ظرفیت تخت بیمارستان‌های سیرجان و رفسنجان تکمیل شد/ کادر درمان خسته شدند

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۹۶۴

در پی افزایش مبتلایان به کرونا در استان کرمان، مسئولان بهداشت و درمان استان نسبت به خستگی کادر درمان و کمبود ظرفیت تخت‌های بیمارستانی هشدار دادند.

به گزارش ایلنا، دکتر غلامرضا جهانشاهی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان با هشدار درباره بی‌توجهی به خطر کرونا و رعایت نکردن فاصله اجتماعی تاکید کرد: به خاطر خودتان و کسانی که دوست‌شان دارید و همه مردم عزیز دو هفته از خانه بیرون نیایید و مدارس را تعطیل کنید چون ویروس کرونا به کسی رحم نمی‌کند.

خانم دکتر نرگس جهانشاهی رئیس بیمارستان امام رضای سیرجان گفت : یک بخش بستری کرونا  به 5 بخش افزایش یافته و حالا در تدارک  آماده کردن راهروها نیز هستیم ؛ کادر درمانی ما نمی تواند جوابگو باشند؛ واقعا مردم رعایت کنند.

زید آبادی مسئول تدارکات بیمارستان هم گفت : در شرایط بحرانی قرار داریم و با کمبود امکانات روبرو هستیم و از خیران و مسئولان تقاضای کمک داریم .

پرستاران بخش کرونا هم با ابراز نگرانی از افزایش بیماران کرونایی گفتند: وقتی بیمار ما در حال مرگ است چگونه می توانیم چشمی برای خواب داشته باشیم .

آنان نیز از مردم خواستند کرونا را جدی بگیرند و بدانند کادر درمان هم خسته هستند.

رئیس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان هم با ابراز نگرانی از روند افزایش ابتلای به کرونا افزود: در بخش icu تعداد تخت ها محدود است و دیگر امکان خدمت رسانی به بیماران در این بخش وجود ندارد.

دکتر موسوی با ابراز تاسف از رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط برخی از شهروندان گفت: این تهدید فقط برای بیماران زمینه ای نیست ؛ بلکه همه در معرض خطر هستیم حتی تعدادی از کارکنان ، پرستاران و پزشکان این بیمارستان هم به این بیماری دچار شده اند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز