خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری؛

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان بوشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۴۵۳

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان بوشهر به ریاست فرماندار شهرستان بوشهر و اعضای این کمیسیون جهت رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از چالش‌های احتمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه کمیسیون کارگری شهرستان بوشهر با حضور فرماندار شهرستان بوشهر و اعضای این کمیسیون در محل فرمانداری برگزار شد.

عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در این جلسه گفت: یکی از هدف های مهم کمیسیون کارگری رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش های احتمالی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر تولیدات داخلی، توسعه اقتصاد و بازار ملی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب تا به امروز از دشمنی خود دست برنداشته و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشور و نظام دریغ نمی کنند.

به گفته وی طبق بیانات رهبری، در شرایط فعلی وظیفه مسئولان اجرایی برای حفظ و صیانت از نظام سنگین‌تر است و یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین راهکارهای عملی مقابله با آن تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.

جمشیدی با اشاره به اینکه بیمه و حقوق کارگران از اولویت های اصلی واحدهای کارگری است، افزود: واحد های کارگری که در شهرستان مشغول به فعالیت هستند، بیمه وحقوق کارگران را به موقع پرداخت شود.

فرماندار بوشهر با تأکید بر رصد و رسیدگی به مسائل و مشکلات صنفی کارگران زحمتکش، اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئولیت داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط می‌تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز