خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر بندرعباس:

وضعیت هیچ یک از ورودی های شهر بندرعباس مناسب نیست/ مقصر راهداری است

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۲۳۳

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: یکی از دغدغه های اصلی بندرعباس ورودهای شهر هست که متاسفانه نازیبا هستند.

به گزارشایلنا از بندرعباس، اسلام باوقار در یکصد و نود و ششمین جلسه رسمی شورای این شهر که با دستور کار "بحث و بررسی پیرامون ساماندهی، زیباسازی و منظر آرایی ورودهای شهر بندرعباس" برگزارشد، اظهار کرد:  تمامی مدیران شهرستان مکلف هستند در صورت دعوت در صحن شورا، خود یا معاونینشان حاضر شده و پاسخگوی نمایندگان مردم باشند.

وی افزود: وقتی مدعی هستیم پایتخت اقتصادی کشور هستیم نازیبایی ورودی‌های شهر بندرعباس براثر نداشتن برنامه دستگاه مربوطه است، که از وظایف راهداری و حمل و نقل جاده ای است و به علت کم‌کاری‌های این دستگاه،شهرداری مجبور به انجام پروژه‌هایی است که وظیفه‌ای در قبال آن ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: مبادی ورودی هر شهر بعنوان نگین آن شهر مورد توجه قرار می گیرد که متاسفانه وضعیت هیچ یک از ورودی های شهر بندرعباس مناسب نیست و باید دستگاههای اجرایی مربوطه نسبت به مناسب سازی و بهسازی ورودی های شهر اهتمام ویژه داشته باشند.

باوقار بیان کرد: پس از خروج از حوزه شهری شهرداری، در ورودی ها زباله‌ها جمع‌آوری نمی‌شوند، مدیران استان موظف هستند این مهم را در دستور کار خود قرار دهند تا هر چه زودتر شاهد زیبایی در ورودی های شهر باشیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: ما به دنبال تعیین تکلیف ورودی های شهر هستیم و اگر اجرایی نشود مجبوریم به دستگاه های ناظر کتبا اعلام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز