خبرگزاری کار ایران

نیکزاد در جمع خبرنگاران:

واگذاری کشت و صنعت مغان دارای ایرادات اساسی و جدی است

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۹۷۷

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نظر اکثر مراجع و کارشناسان حاکی از آن است که واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی دارای ایرادات اساسی و جدی است.

به گزارش ایلنا، علی نیکزاد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: اقدامات اخیر دستگاه قضایی در خصوص بررسی نحوه واگذاری کشت و صنعت مغان جوانه‌ی امید را در دل مردم کاشته است لذا هیات داوری باید با بررسی دقیق و ریزبینانه نسبت به تحقق عدالت اقدام کند.

وی تصریح کرد: بنده در طول این چند ماه به طور مسکوت اما جدی از مراجع مختلفی همچون قوه قضائیه، سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مسئله را پیگیری نموده و با کارشناسی وارد موضوع شده‌ام؛ نظر اکثر مراجع و کارشناسان حاکی از آن است که این واگذاری دارای ایرادات اساسی و جدی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: کشت و صنعت مغان قطب کشاورزی ایران و موضوع واگذاری آن تبدیل به مطالبه‌ی ملی شده است که مراجع و مسئولان امر باید با توجه به این مسئله نسبت به تصمیم‌گیری جدی و محکم اقدام نمایند.

وی ادامه داد: این محرز است که شرکت بزرگ کشت و صنعت مغان و نگین کشاورزی ایران بسیار کمتر از قیمت واقعی خود به‌فروش رسیده است و مردم انتظار اجرای عدالت در این موضوع را دارند.

نیکزاد بیان داشت: دیگر موضوع مهمی که باید مراجع تصمیم‌گیر در نظر داشته باشند، الحاق پیوست‌های امنیتی، کشاورزی و اجتماعی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور ما از پیوست کشاورزی، به‌طور مثال این است که کشت محصولات اساسی در این مجموعه طبق نظر کارشناسان باید همواره صورت گیرد و یا در پیوست اجتماعی بحث اشتغال نیروها و... دیده شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز