خبرگزاری کار ایران

در جلسه کارگروه سلامت عنوان شد؛

ابتلای دانش‌آموزان پارس‌آباد به کرونا شایعه است

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۹۷۳

مدیر بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد گفت: هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای دانش‌آموزان به کرونا در شهرستان از مراجع رسمی ثبت نشده و شایعه است.

به گزارش ایلنا، حسین قربانی در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پارس آباد عنوان کرد: هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای دانش آموزان به کرونا در شهرستان از مراجع رسمی ثبت نشده و شایعات اخیر ابتلا دانش آموز پارس آباد به کرونا تکذیب می‌شود.

مدیر بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی دانش آموزان و عموم مردم را ضروری دانست و از مردم خواست تا اخبار مربوط به کرونا را فقط از مراجع و منابع موثق دنبال کنند.

اروجعلی محمدزاده معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد نیز در این جلسه بیان کرد: سلامت مردم اولویت اصلی ما است و دستورالعمل های الزامی برای پیشگیری از شیوع کرونا به تمامی صنوف و ادارات و مدارس ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و ادارات با متخلفان طبق قوانین برخورد جدی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد گفت: برابر مصوبه ستاد کرونا هیچ اجباری بر خدمات‌رسانی به افراد فاقد ماسک در ادارات و مراکز خدماتی وجود ندارد لذا مردم هنگام مراجعه به ادارات و مراکز مختلف حتما از ماسک استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز