خبرگزاری کار ایران

مدیر ستاد شاهد وامور ایثارگران دانشگاه آزاد شیراز مدیر برتر شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۱۰۰

با توجه به بررسی‌ انجام شده توسط تیم نظارت و ارزیابی مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ، مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز مدیر برتر شد.

 به گزارش ایلنا حمید کریمی، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که با حفظ سمت مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران استان و واحد شیراز نیز است به عنوان مدیر برتر ستاد شاهد در بین 31 استان، سازمان سما، 3 واحد مستقل و واحدهای استان تهران انتخاب شد.

 کریمی در این رابطه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با داشتن 45 واحد، مرکز و مراکز سما بیشترین تعداد واحد دانشگاهی را در سراسر کشور دارد  و دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ازنعمت حضور بیش از 6000 نفر دانشجو شاهد و ایثارگربرخوردار است و افتخار داریم خدمتگزار این تعداد دانشجوی شاهد و ایثارگر هستیم.

 مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران استان و واحد شیراز افزود: ستاد شاهد و امور ایثارگران استان فارس بر اساس برنامه‌های ابلاغی سازمان مرکزی به طور مرتب و منظم گزارش‌های همه واحدها و مراکز تحت پوشش را اخذ، تنظیم و جمع بندی و به مرکز ستاد شاهد  و امور ایثارگران دانشگاه ارسال می کند و نظم و انضباط  کاری و مشارکت دادن دانشجویان ستاد شاهد در برنامه‌های فرهنگی و ... و همچنین حضور مثمر ثمر در انعکاس فعالیت‌‌ها و عملکردهای ستاد شاهد استان و کیفیت گزارش عملکرد بر اساس مستندات را سر لوحه کاری و برنامه مدیریتی خود قرار داده است.

 وی ادامه داد: ستاد شاهد و امور ایثارگران واحد شیراز یکی از فعال ترین ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاهی در استان فارس است و در حال خدمت رسانی نزدیک به 1200 نفر دانشجوی جامعه هدف است و این دانشگاه بستر مناسبی را برای حضور شایسته دانشجویان در عرصه های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی و برگزاری اردو های زیارتی و تفریحی فراهم آورده است.

کریمی تصریح کرد: ستاد شاهد و امور ایثارگران واحد شیراز تمام هم و غم خود را در جهت برطرف کردن امور آموزشی، مالی و برطرف کردن مشکلات این دانشجویان در چارچوب بخشنامه‌ها عنوان کرد و اظهار کرد: خدمت به قشر شاهد وایثارگر در دانشگاه فرصت بزرگی است که خداوند در اختیار ما قرار داده تابتوانیم خدمتگزار یادگاران دفاع مقدس باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز