خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

تسریع در اتمام پروژه‌های عمرانی شهرک‌های صنعتی موجب رشد واحدهای تولیدی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۳۱۳

ایجاد زیرساخت شهرک‌های صنعتی در توسعه، آماده‌سازی، بهبود و استقرار واحدهای تولیدی نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی عنوان کرد: ایجاد زیرساخت شهرک ‌های صنعتی در توسعه، آماده سازی، بهبود و استقرار واحدهای تولیدی نقش بسیار مهمی دارد و این شرکت از تمام ظرفیت های قانونی خود برای تکمیل زیرساخت و تامین تاسیسات اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی استفاده خواهد کرد.

وی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با هدف بهسازی و تکمیل زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی، چندین پروژه در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا است که این برنامه ها با جدیت تمام دنبال خواهد شد.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: علی رغم مشکلات موجود در تامین اعتبارات، در سال گذشته بیش از 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی و عمرانی در سطح شهرک های صنعتی هزینه شد که این اعتبارات در سال جهش تولید به بیش از 300 میلیارد ریال افزایش یافته است.

اهلی این میزان اعتبارات را در حدود 100 میلیارد ریال از محل بودجه جاری شرکت و مابقی را از محل اعتبارات عمرانی و ملی دانست و تصریح کرد: در خصوص جذب اعتبارات عمرانی و ملی از سوی استانداری و سازمان برنامه و بودجه کشور قول مساعد داده شده است. 

وی اهم پروژه های عمرانی در حال اجرا در شهرک های صنعتی را اجرای ساختمان ابنیه مدول دوم تصفیه خانه و عملیات آماده سازی فاز سوم شهرک صنعتی اردبیل2 با اعتبار 200 میلیارد ریال برشمرد و افزود: سایر پروژه ها نیز شامل؛ زیرسازی و آسفالت معابر، هدایت آبهای سطحی، شبـکه فیبر نوری، شبکه مخابرات، شبکه روشنایی معـابر، احداث ساختمان آتش نشانی، گاز رسانی، برق رسانی و شبکه فاضلاب در سطح شهرک های صنعتی در حال اجرا می باشند.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: ارائه خدمات مناسب به بخش تولید و هدایت پروژه‌های عمرانی، مستلزم دستیابی و تأمین منابع مالی است که با تخصیص به موقع اعتبارات، اجرای پروژه های عمرانی در شهرک های صنعتی شتاب بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز