خبرگزاری کار ایران

توقف پروژه فاضلاب تاکستان به‌ دلیل کمبود بودجه/نماینده تاکستان : اعتبار پروژه ۲ برابر شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۴۲۵

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه ایجاد تاسیسات نوین فاضلاب در شهرستان تاکستان به علت کمبود شدید بودجه و اعتبار ملی متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رجب رحمانی با اعلام این خبر گفت: استان قزوین فقط دارای 2 پروژه ردیف‌دار از محل اعتبارات ملی در بخش ایجاد تاسیسات فاضلاب است که این 2 پروژه مربوط به ایجاد تاسیسات و تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای تاکستان و قزوین هستند که پروژه ایجاد تاسیسات نوین فاضلاب در تاکستان به علت کمبود شدید بودجه و اعتبار ملی متوقف و غیرفعال شده است.

وی افزود: احیا و از سرگیری دوباره این پروژه تاسیسات فاضلاب تاکستان را منوط به افزایش 100 درصدی بودجه ملی اجرای آن است و متاسفانه هر ساله به دلیل تامین نشدن و عدم تخصیص اعتبار مورد نیاز پروژه‌های مذکور عمدتاً به صورت غیرفعال درآمده‌اند و لازم است که دولت به وظیفه خود برای تخصیص بودجه ملی به این طرح‌ها عمل کند.

نماینده تاکستان تصریح کرد: جمعیت شهرستان تاکستان در افق 30 ساله به 200 هزار نفر خواهد رسید،  این موضوع باید مورد توجه وزیر نیرو و سایر مسئولان حوزه آب و فاضلاب قرار داشته باشد تا ردیف ملی پایداری به اجرای پروژه تاسیسات فاضلاب در تاکستان اختصاص داده شده و اعتبار این پروژه حداقل 2 برابر شود.

رحمانی افزود: با تاکید بر لزوم افزایش میزان تخصیص اعتبارات ملی به 2 پروژه تاسیسات فاضلاب تاکستان و قزوین، بر مبنای ردیف و پیوست یک قانون بودجه سال 1399 وزارت نیرو موظف است که اعتبارات اجرای پروژه فاضلاب شهر تاکستان را افزایش دهد که هنوز اقدامی در این حوزه صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز