خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

زلزله‌ ۴.۷ ریشتری ونک را لرزاند/ ترک خوردگی و خسارت به برخی اماکن مسکونی

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۰۲۲

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان حوالی ونک را لرزاند.

به گزارش ایلنا، زمین لرزه ۴.۷ ریشتری   ساعت ۷ و ۳۸ دقیقه  در عمق ۱۰ کیلومتری زمین  ونک در اصفهان را لرزاند.

نزدیک‌ترین شهر‌ها به مکان  زمین لرزه ۱۸ کیلومتری ونک (اصفهان)،۱۸ کیلومتری آلونیه (چهارمحال وبختیاری) و ۲۳ کیلومتری گندمان (چهارمحال وبختیاری) و نزدیکترین مراکز استان به محل وقوع این زلزله ۸۱ کیلومتری شهرکرد و ۱۱۵ کیلومتری یاسوج اعلام شده است.

زلزله به برخی اماکن مسکونی سمیرم خسارت زد

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زلزله صبح امروز به برخی از اماکن مسکونی خسارت‌هایی در حد ترک ساختمان و شکستن شیشه وارد کرده است.

وی ادامه داد: تکانه های زلزله امروز در سمیرم و روستاهای اطراف آن احساس شد و بررسی های دقیق برای دریافت جزئیات بیشتر خسارها ادامه دارد.

زلزله در منطقه غیر مسکونی بوده است

مرتضی زمانپور مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون گزارش‌هایی مبنی بر ترک‌خوردگی دیوار برخی ساختمان‌ها بر اثر زمین‌لرزه صبح امروز گزارش شده که کارشناسان در حالی بررسی جوانب مختلف و ارزیابی میزان خسارت‌ها هستند.

وی ادامه داد: زلزله تاکنون خسارت جانی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز