خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

ساماندهی و تجمیع دکل‌های مخابراتی شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۱۴۰

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از فرصت دو ماهه به اپراتورهای مخابراتی برای ساماندهی، تجمیع و زیباسازی دکل‌های مخابراتی در سطح این شهر خبرداد.

به گزارش ایلنا از اصفهان،حسین امیری در نشستی که با مدیران اپراتورهای تلفن همراه، نمایندگان اداره تنظیم مقررات رادیوئی منطقه مرکز و مدیر کل ارتباطات و فناوری استان داشت، گفت: در حال حاضر در حدود 1150 عدد سایت مخابراتی در سطح شهر موجود است که در اختیار 3 اپراتور تلفن همراه هستند و از این تعداد تنها 370 سایت دارای مجوز از شهرداری است.

وی ادامه داد: سه مجموعه ارائه دهنده خدماتی باید طی دو ماه آینده نسبت به گرفتن مجوزات لازم اقدام نمایند تا خللی در ارائه خدمات صورت نپذیرد؛ همچنین دستورات لازم جهت حمایت و همکاری حداکثری با اپراتورهای تلفن همراه صادر شده است.

معاون شهردار اصفهان اظهار داشت: الزام به دریافت مجوز برای نصب سایت از سال ۸۸ در دستور کار قرار گرفته و این موضوع از همان موقع به اپراتورها و سازمان‌های مربوطه مخابراتی اعلام شده است و نهایتا تا دو ماه آینده  می بایست وضعیت سایتهای های بدون مجوز مشخص شود.

وی افزود: هدف مدیریت شهری کمک به اپراتورها در جهت خدمات دهی بهتر به شهروندان با حفظ رعایت اصول امنیتی و ایمنی  و عدم مزاحمت برای ساکنین اطراف سایت ها است.

حسین امیری به مراحل صدور مجوزهای مربوطه اشاره کرد و گفت: تمامی درخواست‌های  نصب سایت به شورای فنی ارجاع شده و پس از تصویب در این شورا، مجوز احداث و یا تمدید صادر می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه زیبا سازی دکل های مخابراتی تصریح کرد: اصلاح و بهبود سیما و منظر شهری، کاهش تعداد دکل ها در سطح شهر با توجه به استفاده مشترک اپراتورها از یک دکل و جمع آوری دکل های مستقر در فضاهای مسکونی، آموزشی، بهداشتی از نتایج این پروژه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز