خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای آموزش و پرورش زنجان مطرح شد؛

رتبه ۱۱ کشوری معلمان و دانش آموزان استان زنجان در سامانه شاد/ ضرورت فرهنگ سازی استفاده از ماسک برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۷۰۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت : معلمان و دانش آموزان استان زنجان رتبه ۱۱ کشوری را در عضویت در سامانه شبکه شاد دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ابراهیم رفیعی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان از تولید محتوای آموزشی توسط 3 هزار معلم خبر داد و گفت: به منظور آموزش دانش آموزان محتوای آموزشی، صوتی و تصویری توسط معلمان استان زنجان تولید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، با بیان اینکه در طی ۴۵ روز گذشته بیش از ۵۵۴ محتوای آموزشی توسط معلمان استان زنجان تهیه شده است، گفت: معلمان و دانش آموزان استان زنجان رتبه 11 کشوری را در عضویت در سامانه شبکه شاد دارند.

وی ضمن مطلوب ارزیابی کردن فعالیت معلمان و دانش آموزان در شاد، خاطرنشان کرد: مشکلی برای فعالیت دانش آموزان در فضای شبکه شاد وجود ندارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان هم با یادآوری اینکه مدارس شهرهای ما هنشان، ایجرود و خدابنده در زمینه اجرای پروتکل‌های بهداشتی عملکرد چندان مطلوبی ندارند، خاطرنشان کرد: استان زنجان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

محمدرضا صائینی با یادآوری اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تقویت شود، بر ضرورت فرهنگ سازی استفاده از ماسک برای مقابله با این بیماری تاکید کرد.

وی از اجرای طرح «کوچ» تست قد و وزن دانش آموزان در استان زنجان خبر داد و گفت: اضافه وزن در بین دانش آموزان استان زنجان بالا است و برنامه آموزش و پرورش این است که وزن بیش از سه درصد دانش آموزان را کاهش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز