خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

در شرایط حاضر امر به معروف و نهی از منکر نتیجه‌ای ندارد/ بزرگترین منکر نارضایتی مردم است که از آن غافلیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۲۳۷

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین امر به معروف در شرایط کنونی حفظ وحدت، دوری از تفرقه و خدمت صادقانه به مردم و جلب رضایت آنهاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین؛ جلسه شورای سیاست گذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، دادستان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد .

لطف الله سیاهکلی در این جلسه اظهار داشت: در شرایطی که در بدترین فشارهای اقتصادی،ویروس کرونا، گرانی و نارضایتی مردم هستیم فقط طرح مباحثی چون امر به معروف و نهی از منکر نتیجه نخواهد داشت.

وی افزود: با شعار دادن و طرح مسئله نمی توان کاری کرد در حالی که بزرگترین منکر ناکارآمدی و نارضایتی مردم است که از آن غافل شده ایم.

سیاهکلی تصریح کرد: اگر بخواهیم همچنان در مبارزه با آمریکا موفق باشیم باید بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم و از نارضایتی ها بکاهیم و خدمت صادقانه و گره گشایی از مشکلات را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین یادآور شد: مهم‌ترین معروف در این شرایط اصل ماندن نظام اسلامی است و برای تحقق آن می بایست مردم را راضی نگهداریم.

وی اظهار داشت: وظیفه داریم پیگیر مشکلات مردم باشیم و در گام اول باید ببینیم چه مواردی در استان قزوین به اعتماد و امید مردم آسیب زده و چه مسایلی ولی نعمتان ما را ناراضی کرده و آن را حل کنیم.

سیاهکلی افزود: باید مشکلات و مطالبات مردمی را شناسایی و اولویت بندی کنیم و برای هر کدام نسخه واحد بنویسیم و آن را اجرا کنیم.

وی گفت: در اجرا می توانیم وظایف همه نهادها و ارگانها، استاندار، نمایندگان، دستگاه قضایی و سایرین را مشخص کرده و برای کار عملیاتی هم برنامه داشته باشیم.

در شرایط حاضر امر به معروف و نهی از منکر نتیجه‌ای ندارد/ بزرگترین منکر  نارضایتی مردم است که از آن غافلیم

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز مردم از مدیریت ما ناراضی هستند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند و ما کاری نکنیم در انتخابات آینده شاهد کاهش مشارکت خواهیم بود و این روند شایسته نظام اسلامی  نیست.

تفرقه در میان نمایندگان و مسئولان منکر بزرگ است

سیاهکلی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت میان مردم و مسئولان گفت: اولین منکر وجود تفرقه در میان نمایندگان است و ما عمل به این فریضه را از خود شروع کردیم و هیچ تفرقه و اختلافی در میان نمایندگان نیست و وحدت نظر در امور داریم.

وی اظهار داشت: شاید چهار نماینده اختلاف سلیقه و نظر داشته باشیم اما در خدمت رسانی و حرکت در مسیرتوسعه استان وحدت داریم و با همدلی کامل میان نمایندگان در مسیر توسعه استان و حل مشکلات مردم یک صدا و همدل هستیم.

وی بیان کرد: قرار نیست اگر استاندار هم فکر و هم جناح سیاسی ما نیست و مثل من فکر نمی کند چوب لای چرخ دولت بگذاریم و نگذاریم کار کند و بهانه تراشی کنیم زیرا با مخالفت و تفرقه حتما مردم متضرر می شوند  لذا همراه استاندار و مدیران دولتی هستیم تا خدمت رسانی به مردم تسهیل و تسریع شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اظهار داشت: قرار نیست با تفرقه افکنی و سیاسی بازی موجب شویم کار مردم زمین بماند لذا در این شرایط حساس همه وظیفه داریم با دوری از تفرقه و حفظ وحدت و انسجام دنبال عمل به رسالت خود در راستای امر به معروف و نهی از منکر واقعی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز