خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر روستایی استانداری سمنان مطرح کرد:

روستاهای خارتوران و طرود شاهرود محرومترین روستاهای سمنان/ تخصیص اعتبار 88 میلیارد ریالی پرداخت تسهیلات به مناطق محروم استان

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۰۸۴

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: بالاترین ضریب محرومیت در استان با نرخ ۸ در شهرستان شاهرود و متعلق به روستاهای خارتوران و طرود است.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی صمیمیان بیان کرد: معاونت مناطق محروم و توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری،  تسهیلاتی را از محل موضوع جزء ۴ بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور برای پرداخت به روستائیان در نظر گرفته است.
 
وی افزود: ۵ بانک کشاورزی، ملی، رفاه، ملت و صادرات برای پرداخت تسهیلات موضوع ۴ جزء بند و تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور تعیین شدند.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراها استانداری سمنان اظهار داشت: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات از محل ذکر شده در کشور در نظر گرفته شده که سهمیه استان سمنان ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

وی ضمن بیان اینکه شهرستان میامی نیز در استان سمنان به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته انتخاب شده است اضافه کرد: در استان بر اساس شاخص محرومیت و با توجه به برنامه های توسعه شهرستان کمتر توسعه یافته میامی، نسبت به تخصیص و توزیع سهمیه و پرداخت تسهیلات اقدام می شود.

وی تصریح کرد: مراحل احراز هویت متقاضیان از طریق مجموعه استانداری سمنان و دفتر روستایی و شوراها استانداری انجام و به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند و بانک‌ها نیز بر اساس ضوابط داخلی خود نسبت به‌ پرداخت تسهیلات اقدام می کنند.

صمیمیان افزود: تسهیلات در قالب قرض الحسنه (۴درصد) در نظر گرفته شده و نوع بازپرداخت، میزان تسهیلات نیز متعاقبا و پس از ابلاغ نهایی دستورالعمل اجرایی، اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز