خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنده خبر داد:

ادامه تلاش‌ها برای مهار آتش در کوه سفید لنده

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۹۷۲

فرماندار لنده گفت: مهار آتش سوزی در ارتفاعات کوه سفید لنده در کهگیلویه و بویر احمد با حضور بیش از ۱۰۰ نیروی مردمی و امدادگران همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، خدادوست موسوی گفت: آتش سوزی در منطقه کوه سفید لنده که از بعد از ظهر پنجشنبه آغاز شده همچنان در حال گسترش است.

فرماندار لنده گفت: مهار آتش سوزی در ارتفاعات کوه سفید لنده با حضور بیش از ۱۰۰ نیروی مردمی و امدادگران همچنان ادامه دارد.

موسوی افزود: هم اکنون ۹۰ نفر از نیرو‌های مردمی، امدادی، امنیتی، نظامی و انتظامی در منطقه حضور دارند و در تلاش برای مهار آتش هستند.

وی ادامه داد: همچنین ۳ اکیپپ تخصصی شامل ۲۰ نیروی ویژه به همراه ۱۵ دستگاه دمنده برای مهار هرچه سریع‌تر شعله های آتش تلاش می‌کنند.

فرماندار لنده گفت: تاکنون بیش از ۵۰ هکتار از پوشش علوفه‌ای و مرتعی منطقه کوه سفید لنده طعمه حریق شد.

موسوی با اشاره به اینکه هیات‌های کوهنوردی هم به محل آتش سوزی اعزام شده اند افزود: ظهر امروز یک فروند بالگرد هوانیروز فارس با ۳ سورتی پرواز نیرو‌های تازه نفس و آب و غذا را به منطقه منتقل کرد.

وی بیان کرد: وزش باد و سخت گذر بودن منطقه مهار آتش را سخت کرده اما نیرو‌ها با تلاش بی وقفه در حال مهار آتش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز