خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی خبرداد:

کشف تایر قاچاق به ارزش15 میلیارد در ملکان/ کشف محموله ماسک قاچاق در مراغه

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۰۱۸

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف 509 حلقه لاستیک احتکار شده به ارزش بیش از 15 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ملکلن، سردار علی محمدی در این خصوص اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار و دپوی لاستیک خودرو توسط افرادی در شهرستان ملکان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی مشخص شد که فروشنده با دپوی لاستیک‌ها قصد فروش و یا عرضه آن‌ها را ندارد که با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر بازرسی و ۵۰۹ حلقه لاستیک احتکار شده کشف شد.

وی ارزش ریالی لاستیک‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: پرونده تکمیلی به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

کشف محموله ماسک قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از توقیف اتوبوس حامل ۳۰۰۰ عدد ماسک خارجی خبر داد.  

سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی مراغه حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند. 

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از اتوبوس توقیف شده تعداد ۳۰۰۰ عدد ماسک خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد. 

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را 80 میلیون ریال برآورد کردند، با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست، موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه 197 در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز