خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد استان سمنان مطرح کرد:

رهایی از دام اعتیاد و بهبودی ۲۱۶ نفر با حمایت کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۶۴۸

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از رهایی ۲۱۶ نفر از دام اعتیاد و آغاز دوباره زندگی از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد و گفت: این افراد با دریافت مشاوره‌های فردی و گروهی و ارجاع به کلینیک‌های ترک اعتیاد بهبود و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان به اعتیاد، بلای خانمان‌سوزی که گریبانگیر برخی خانواده‌ها شده است، اشاره کرد و گفت: کمیته امداد در کنار سایر برنامه‌های حمایتی، راهبرد مدونی برای دور کردن خانواده‌های تحت حمایت از اعتیاد دارد.

تقوی با بیان اینکه مشاوره‌های فردی و گروهی برای مددجویان در طی سال در سرفصل‌های خانواده، ازدواج، اشتغال، تحصیلی، روان‌شناختی و تربیتی ارائه می‌شود، اظهار کرد: یکی از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرار گرفته‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان در ادامه به بهره‌گیری از مشاورین این نهاد و ارائه راه‌حل برای برون‌رفت از مشکلات ایجاد شده اشاره کرد و گفت: مددجویانی که دارای موارد حاد و ویژه هستند به مراکز درمانی طرف قرارداد با این نهاد معرفی می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از رهایی ۲۱۶ نفر از دام اعتیاد و آغاز دوباره زندگی خبر داد و گفت: این افراد با دریافت مشاوره‌های فردی و گروهی وحمایت های ویژه این نهاد، ارجاع به کلینیک‌های ترک اعتیاد بهبود و به آغوش خانواده بازگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز