خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد:

برگزاری دوره برخط پرورش انگور در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۳۵۰

دوره آنلاین و غیرحضوری پرورش و تکثیر انگور ویژه مربیان کشاورزی برای اولین بار در کشور از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره مربیان رشته های کشاورزی آموزش‌های لازم را برای ارایه در دوره های آموزشی فرا می گیرند.

محسن مددی افزود: برگزاری دوره های آموزشی آنلاین موجب رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از کرونا می شود، ضمن آنکه هزینه های آموزشی فنی و حرفه ای را نیز کاهش می دهد.

این مسئول یادآور شد: با مجوز ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، استان قزوین به عنوان دپارتمان آموزش مربیان فنی و حرفه ای در بخش کشاورزی و باغبانی انتخاب شده است و از این پس آموزش های مربوط به این گروه در قزوین پایه گذاری و اجرا خواهد شد.

مددی اظهار داشت: کشاورزی بخش مهمی از اقتصاد و اشتغال کشور را به خود اختصاص داده و لازم است که  رویکرد تربیت نیروهای ماهر و متخصص در این بخش تقویت شود.

وی افزود: بسترهای لازم برای اجرای دوره های آموزشی مهارتی و فنی و حرفه ای در رشته های کشاورزی و باغبانی برای متقاضیان در استان قزوین از سال جاری فراهم آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز