خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مرکزی:

عامل فرصت سوزی پروژه بیمارستان ولیعصر اراک مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۸۶۶

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در اجرای پروژه بیمارستان ولیعصر اراک، فرصت های بسیاری از دست رفته که باید مشخص شود چه کسی فرصت سوزی کرده است. با اطمینان کامل اعتقاد دارم در اجرای این پروژه بهداشتی و درمانی، گذشت زمان و فوت وقت به بیت المال خسارت زده و باید مشخص شود چه کسی عامل این فرصت سوزی بوده است. همچنین باید خسارت تأخیر در اقدام تکمیل که منجر به افزایش قیمت‌ها شده محاسبه شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی افزود: باید یک گروهی کارشناسی از تخصص های مختلف انتخاب شود تا صرف وجوه بیت المال بر اساس زمان استفاده شده و قرارداد پیمانکار در همه زمینه‌ها مورد بررسی قرار گیرد. گروه کارشناسی باید نحوه حضور پیمانکار و مدیریت نیروهای کارگاه را به دقت مورد بررسی قرار دهد. چرا که همه چشم انتظار این پروژه ملی هستند.

وی ادامه داد: پروژه بیمارستان ولیعصر که مطالبه به حق مردم استان مرکزی است در حالت اغما و برزخ بود، اما در اردیبهشت ماه سال جاری با نگاه حمایتی نماینده ولی فقیه و مسئولان استان، حیاتی دوباره گرفت و با تنفس مصنوعی روی کار آمد. در فرصت طلایی ۲ ماهه که از ۲۲ اردیبهشت ۹۹ آغاز شد، همچنان در انجام تعهدات پیمانکار که شامل تأمین نقدینگی، افزایش ظرفیت نیروی کار و تأمین مصالح ساختمانی است، قصور و کوتاهی صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: اینکه پیمانکار گفته که «من می روم» بسیار اشتباه است. پیمانکار نباید به رفتن فکر کند. قرار نیست پیمانکار تنها به دلیل آنکه اختیار از او صلب شده است، پروژه را رها کند و از استان برود. در این موضوع که پیمانکار می ماند، تردیدی نیست، اما چگونه ماندن مهم است. حضور پیمانکار بر پروژه بسیار ضرورت دارد.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: انگیزه پیمانکار برای ادامه روند کار اهمیت بسیاری دارد. تا پایان شهریورماه باید حقوق و مزایا بر اساس اسناد موجود پرداخت شود تا انگیزه لازم برای ادامه کار فراهم شود و به صورت هفتگی گروه کارشناسی روند کار را به دادستان و نماینده ولی فقیه در استان گزارش کنند تا مشخص شود پیمانکار تا چه میزان بر تعهد خود عمل می کند؛ چراکه ما روی این پروژه حساس هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز