خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۳ سال اجرایی شد؛

آسفالت یکی از مهم‌ترین بلوارهای شهر پیشوا

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۴۰۴

شهردار پیشوا از آسفالت بلوار شهدای اصناف پیشوا خبر داد و گفت: 13 سال از زمان احداث بلوار شهدای اصناف می گذرد که نیمی از این مسیر آسفالت و مابقی به طور خاکی رها شده بود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا حبیبی افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته در راستای دو هدف خدمات رسانی به مناطق کم بر خوددار و ارتقا مولفه های ترافیکی سطح شهر ، آسفالت این معبر در اولویت های عمرانی شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر پیشوا به قید فوریت پیش نیاز های آسفالت اساسی و تکمیل این پروژه که شامل اصلاح هندسی تقاطع این بلوار با بلوار شهید علی قمی و تسطیح و رگلاژ مسیر پروژه در دستور کار معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قرار گرفت.

شهردار پیشوا ادامه داد: پروژه آسفالت‌ریزی بلوار شهدای اصناف به طول ۶۰۰ متر و عرض تقریبی ۲۱ متر در مساحتی بالغ بر ده هزار مترمربع (یک هکتار) در حال اجرا است.

منتخب شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: وجود میدان میوه و تره بار شهرداری پیشوا که قطب اقتصادی کشاورزان این منطقه است یکی از دلایل آسفالت این بلوار به شمار می آید و امیدواریم با اجرا و تکمیل این پروژه سهم بسزایی در رونق اقتصادی کسبه این منطقه داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز