خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

مردم با توجه به شرایط «کرونایی» اول صبح رای بدهند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۵۰

استاندار کرمانشاه از مردم دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آباد غرب و دالاهو خواست به دلیل شرایط کرونایی در ساعات اولیه صبح برای رای دادن مراجعه کنند تا تجمعی در محل شعب صورت نگیرد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند امروز (21 شهریور) با حضور در مدرسه استقلال، رای خود را برای انتخاب نماینده سوم حوزه انتخابیه کرمانشاه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت.

بازوند در حاشیه این حضور، در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری این دوره انتخابات در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آباد غرب و دالاهو، گفت: این مرحله از انتخابات نیز اهمیت خاص خود را دارد و تکلیف دو نماینده نهایی استان در این دو حوزه انتخابیه مشخص می‌شود.

بازوند تصریح کرد: در ساعات پایانی انتخابات احتمال تجمع وجود دارد و همین امر می تواند در بحث شیوع کرونا مشکل ساز شود، لذا بهتر است افراد در ساعات اول رای گیری به شعب اخذ رای مراجعه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای کامل پروتکل های بهداشتی در محل شعب، از رای دهندگان خواست تا هنگام مراجعه حتما ماسک همراه داشته باشند.

بازوند از رای مردم به عنوان حق الناس یاد کرد و افزود: هیات های اجرایی و نظارت تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم به کار می‌بندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز