خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندهی انتظامی کرمانشاه خبر داد:

‍انهدام باند شرارت در کرمانشاه / دستگیری عامل اسدپاشی

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۴۵۳

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند 3 نفره شرارت در کرمانشاه که جرائم مختلفی در کارنامه سیاه خود داشتند، خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از شکایت یکی از شهروندان کرمانشاه با موضوع اسیدپاشی، تخریب خودرو، رنگ پاشی، پرتاب نارنجک صوتی (دست ساز) و ... توسط افرادناشناس رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران پلیس با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یکی از اشرار سابقه دار شده که با همدستی برادر و یکی از دوستان‌شان اقدام به تشکیل باند شرارت کرده اند. 

سرهنگ آمویی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه سردشته باند در شهرک ظفر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. 

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: شرور دستگیر شده در بازجویی ها به انجام اقداماتی نظیر اسیدپاشی، ایجاد مزاحمت برای دیگران، قدرتنمایی با سلاح سرد و ... با همدستی برادر و یکی از دوستانش اعتراف کرد. 

وی با اشاره به اینکه برادر سردسته باند شرارت به جرم دیگری در زندان به سر می برد، از دستگیری دوست مشترک آنها خبر داد و گفت: وی نیز به جرائم خود اعتراف کرد. 

سرهنگ آمویی در پایان گفت: پلیس مقتدرانه با هرگونه نامنی برخورد و اجازه عرض اندام به چنین افرادی را نمی دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز