خبرگزاری کار ایران

دادستان زاهدان:

۴ کارمند به اتهام اختلاس توام با جعل اسناد در زاهدان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۸۱۶

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ نفر به اتهام اختلاس توام با جعل اسناد در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علی موحدی راد گفت: دو نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی زاهدان اقدام به شناسایی زمین‌های خالی و ساخته نشده در سطح شهر زاهدان کرده و سپس با استفاده از نقشه‌ها پلاک ثبتی ملک را به دست آورده و اسناد زمین‌ها را از بایگانی اداره کل راه و شهرسازی استخراج و بررسی می‌کردند که آیا زمین‌ها واگذار شده یا معارض دارند، اگر معارض نداشته یا واگذار نشده بود اقدام به ثبت سند به نام دولت می‌کردند.

وی ادامه داد: این افراد با جعل مکاتبات کمیته تقسیم اسناد، طی نامه به اداره کل ثبت اسناد و املاک، خودشان را به عنوان مسئول واگذاری معرفی و زمین‌ها را به اشخاصی که توسط دو نفر از عوامل خودشان معرفی می‌کردند واگذار و به نام آنها سند می‌زدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: در این راست/ا امضا مدیر کل وقت و مکاتبات اداره کل راه و شهرسازی را جعل و اسناد مجعول را به دفترخانه‌ها ارائه و سند‌ها را به نام اشخاص صادر می‌کردند.

وی گفت: در مرحله تحقیقات مقدماتی مشخص شد ۶ قطعه زمین به ارزش ریالی ۱۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط این افراد واگذار شده است.

حجت الاسلام موحدی راد تصریح کرد: کشف جرم توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفته است و متهمین با قرار بازداشت جهت تکمیل تحقیقات در اختیار اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز