خبرگزاری کار ایران

نوروزی به ایلنا خبرداد:

بازیگوشی کودکانه حادثه‌ساز شد/ شمعی که خانه را به آتش کشید

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۸۲۸

بازیگوشی کودکانه در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی در تبریز را طعمه حریق کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سیامک نوروزی در تشریح این حادثه به خبرنگار ایلنا گفت: برخی از حوادث منازل بر اثر بازیگوشی‌های کودکانه رخ می دهد. پسر بچه 8 ساله ای به هنگام روشن کردن شمع و افتادن آن بر روی اسباب و اثاثیه، طبقه چهارم خانه ای را طعمه حریق کرد که افراد حاضر در ساختمان اقدام به اطفاء حریق کرده و سازمان آتش نشانی را در جریان وقوع حادثه قرار می دهند.

وی افزود: به هنگام حضور نیروهای آتش نشانی و مشاهده گرفتاری پسر بچه ای که برای رهایی از دود و آتش به بالکن ساختمان پناه برده بود،تیمی از آتش نشانان برای نجات وی به داخل ساختمان نفوذ و پسر بچه را به بیرون هدایت می کنند.

مسئول امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی تبریز با اشاره به اینکه در این حادثه مادر 34 ساله و پسر بچه 8 ساله فقط دچار دودزدگی سطحی شده بودند، افزود: آتش نشانان به سرعت عملیات اطفاء حریق را به اتمام رسانده و به عملیات خاتمه دادند.

گفتنی است، اجرای این عملیات را آتش نشانان ایستگاه شماره 17 به فرماندهی کریم پور انجام و آتش نشانان ایستگاه های 4 و 2 نیز نیروی کمکی این عملیات بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز