خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور/ تداوم وزش بادهای شدید در زابل

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۶۴۲

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی و آب و هوای استان های کشور طی روزهای آینده را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود و روز‌های دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از استان اردبیل بارش پراکنده باران رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر این مناطق همین شرایط جوی را برای بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان‌های غربی و شرقی داریم، افزود: طی ۵ روز آینده برای مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، یزد، شمال اصفهان، جنوب تهران، قم و مرکزی وزش باد به نسبت شدید رخ می‌دهد که در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و غبار هم وجود دارد.

رفیعی با بیان اینکه از بعد از ظهر فردا تا پایان هفته دمای هوا در نوارشمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه کاهش پیدا می‌کند، اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد در آن رخ می‌دهد؛ بیشینه دمای پایتخت امروز ۳۴ درجه است و حداقل دمای فردا صبح آن به ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز