خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خواستار شد؛

مشکلات تیم سپیدرود باید به صورت ریشه ای حل شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۶۱۷

فرماندار رشت خواستار حل ریشه ای مشکلات تیم سپیدرود و اقدامات اساسی در این راستا شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت در نشست بررسی مسائل و مشکلات تیم سپیدرود که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی شهرستان در کنار مسائل و مشکلات عمرانی و خدماتی، گفت: ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه بسیار موثر است و در این میان برخی ورزش ها مانند فوتبال، تاثیر شگرفی در نشاط اجتماعی دارد.

وی نقش آفرینی تیم‌های پرطرفدار و ریشه‌داری همچون سپیدرود را در ایجاد نشاط در جامعه دو چندان دانست و افزود: شکست و یا پیروزی تیم هایی مانند سپیدرود، می تواند موجب خوشحالی و یا ناراحتی تعداد زیادی از طرفداران پرشمار آنها شود و در همین راستا وظیفه داریم به دنبال رفع دغدغه های این تیم باشیم و برای حل ریشه ای مشکلات این تیم به صورت کارشناسی هر چه سریعتر اقدامات اساسی انجام دهیم .
 
وی افزود: در همین راستا نیاز است کارگروهی تخصصی در محدوده زمانی مشخص نسبت به بررسی و کارشناسی مشکلات این تیم و ارائه راهکار جهت حل آنها اقدام کند.

مریم‌بخشی مدیرکل ورزش  و جوانان گیلان نیز در این نشست با تأکید بر لزوم همفکری و استفاده از همه ظرفیت‌ها جهت حل مشکلات تیم سپیدرود، گفت: باید هر چه سریع‌تر و با کمک و حمایت‌های مهندس فتح‌اللهی فرماندار رشت مشکلات مالکیتی و مالی این تیم حل شود و دست به دست هم دهیم تا با یاری همدیگر مشکلات این تیم بیش از این نشود .
 
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان، حمایت از تیم ریشه‌دار سپیدرود را وظیفه خود دانست و گفت: در همین راستا در کارگروهی تخصصی به صورت کارشناسی مشکلات این تیم را بررسی و تصمیمات دقیق و کارشناسی به زودی اتخاذ خواهد شد .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز