خبرگزاری کار ایران

فرماندار اردستان خبر داد:

سرانه آموزشی اردستان پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۵۸۰

فرماندار اردستان گفت: تا این لحظه یک ریال هم سرانه آموزشی به حساب آموزش و پرورش واریز نشده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمیدرضا تأملی اظهار کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید اولویت اصلی، سلامتی دانش آموزان و کادر آموزشی آموزش و پرورش است.

وی افزود: با توجه به وضعیتی که ویروس کرونا در جامعه ایجاد کرده، مجموعه‌ای از شیوه‌نامه‌های بهداشتی از طرف وزارت بهداشت و آموزش و پرورش به تمام ادارات کشور ابلاغ شده و آموزش و پرورش محور اجرای آنها در مدارس است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: در حالی سال تحصیلی جدید را در مدارس شهرستان آغاز می‌کنیم که تا این لحظه یک ریال هم سرانه آموزشی به حساب آموزش و پرورش واریز نشده است.

تاملی تصریح کرد: حفظ و اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط والدین و خانواده‌ها به لحاظ اقتصادی مشکلاتی را برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد و مجموعه وزارت آموزش و پرورش باید در این خصوص تمهیداتی را بیندیشد.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم کاهش سهمیه اعتبارات امسال شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی، ۲۰ درصد کل منابع شهرستان به موضوع تقویت زیرساخت‌های آموزشی در مدارس اختصاص داده شده است.

فرماندار اردستان گفت: در تعدادی از مدارس اردستان مشکل کلاس داریم و با توجه به فرسوده بودن و استحکام نداشتن برخی دیگر از فضای آموزشی نیازمند نوسازی مدارس هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز